Takip et
Yelda Özkoçak
Yelda Özkoçak
dogus.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye'de Akıllı Telefon Kullanıcılarının Oyalanma Amaçlı Tercih Ettikleri Mobil Uygulamalar.
Y Özkoçak
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (12), 2016
552016
Sosyal Ağlarda Görünür Olmak: Facebook Fotoğraflarında Bireyin Kendini Sunum Stratejileri
G Şener, Y Özkoçak
Sosyal Medya ve Ağ Toplumu-2, Kültür, Kimlik, Siyaset içinde, Can Bilgili ve …, 2013
352013
Erkeğin Ve Kadının Birbirlerini Ötekileştirmesi Bir Erkek Bir Kadın Dizi Örneği
Y Özkoçak
Atatürk İletişim Dergisi, 2014
162014
Çevre duyarlılığı kazandırmada özel radyo haberlerinin rolü
F Tufan, Y Özkoçak
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2012
92012
Göçmen ve Sinema “Avrupa Göçmen Sineması ve Türk Asıllı Yönetmenler”
Y Özkoçak
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (3), 429-452, 2019
82019
Ses' li sinema
Y Özkoçak
Derin yayınları, 2014
82014
Networked photography: Self-disclosure in Facebook photos
G ŞENER, Y ÖZKOÇAK
Visualist 2012, 261-267, 2012
72012
CREATIVE STRATEGIES onTURKISH TELEVISION ADVERTISING: AN APPLICATION of TAYLOR’S SIX-SEGMENT MESSAGE STRATEGY WHEEL
ÖU YURTTAŞ, Y ÖZKOÇAK
Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (1), 1-16, 2020
62020
Kurgu estetiği ve Teknikleri
Y Özkoçak
Derin Yayınları, 2011
62011
Türlerle Türk Sineması
Y Özkoçak
Derin Yayınları, 2015
52015
ERKEĞİN VE KADININ BİRBİRLERİNİ ÖTEKİLEŞTİRMESİ:“BİR ERKEK BİR KADIN” DİZİ ÖRNEĞİ
Y Özkoçak, A Tavuz
Atatürk İletişim Dergisi, 187-202, 2014
52014
Pandemi dönemindeki uzaktan eğitim uygulamalarının engelli öğrencilerin akademik başarısına etkisi: Bir vakıf üniversitesi örneği
O Kıvanç, K Hakan, Y Özkoçak
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 9 (1), 150-171, 2023
42023
Facebook’ta Reklamların Hedef Kitlesi Kadın
Y Özkoçak
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 1 (40), 2015
42015
Sosyal Ağlarda Görünür Olmak: Facebook Fotoğraflarında Bireyin Kendini Sunum Stratejileri, Kültür, Kimlik, Siyaset Sosyal Medya ve Ağ Toplumu-2
G Şener, Y Özkoçak
Can Bilgili, Gülüm Şener, İstanbul: Reklam Yaratıcıları Derneği, 2013
42013
Teknolojik Değişimlerin Türk Sinemasında Kurgu Tekniklerine Etkileri
Y Özkoçak
Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Radyo …, 2009
32009
Toplumsal Cinsiyetin Yeni Medya Aracılığı ile Yeniden Üretilmesi
Y ÖZKOÇAK
Yeni Medya Araştırmaları I 1, 2015
22015
Sanal ortamda kadının boş zaman kullanımı ve kendini temsili
Y ÖZKOÇAK, N KARS
ICCMTD 2014 - International Conference of Communication, Media, Technology …, 2015
22015
CULTURAL ASPECT CLOSENESS BETWEEN THE COUNTRIES THAT WATCH TURKISH TV SERIES.
Y ÖZKOÇAK
Electronic Turkish Studies 11 (2), 2016
12016
Presentation of Women in the Women’s Program
Y Özkoçak
Electronic Turkish Studies 9 (8), 711-731, 2014
12014
Going Visible in Social Networks: Strategies of Self-Presentation in Facebook Photos.
G Şener, Y Özkoçak
Journal of Media Critiques 2 (2), 91-114, 2014
12014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20