Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Tutumlarının Öğrencilerin Gelişimi Üzerindeki Etkileri: Fenomenolojik Bir Çözümleme The Effects of Teachers’ Classroom Management Attitudes on … Ş SEZER HÜ Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (2), 534-549, 2018 | 198 | 2018 |
Novice Teachers' Opinions on Students' Disruptive Behaviours: A Case Study. Ş Sezer Eurasian Journal of Educational Research (EJER) 2017 (69), 199-219, 2017 | 66 | 2017 |
School Happiness: A Scale Development and Implementation Study. S Sezer, E Can Eurasian Journal of Educational Research 79, 167-190, 2019 | 49 | 2019 |
The relationship between solution-focused school leadership and organizational cynicism, organizational commitment and teachers' job satisfaction G Ozdem, S Sezer International Journal of Progressive Education 15 (1), 167-183, 2019 | 39 | 2019 |
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile okulların öğrenen örgüt olma düzeyi arasındaki ilişki D Akan, Ş Sezer Turkish Journal of Educational Studies 1 (2), 2014 | 32 | 2014 |
Üstün yeteneklilerin sınıf içindeki olumsuz davranışları ve yönetilmesine ilişkin öğretmen görüşleri Ş Sezer Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (4), 317-333, 2015 | 31 | 2015 |
Eğitim bilimine giriş E TÜZEL, A MEYDAN, A UZUNÖZ, M GÜNGÖR, EZ TURAN, Ş GÜNGÖR, ... | 28* | 2016 |
Okul yöneticilerinin seçimle belirlenmesine ilişkin yönetici görüşleri: Fenomenolojik bir çözümleme Ş Sezer Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi 22 (3), 351-373, 2016 | 27 | 2016 |
School Happiness: A Grounded Theory S Sezer, E Can EDUCATIONAL POLICY ANALYSIS AND STRATEGIC RESEARCH 15 (1), 44-62, 2020 | 22 | 2020 |
School Administrators’ Opinions on Frequently Changing Regulations Related to Appointments and Relocation: A New Model Proposal Ş Sezer KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE …, 2016 | 20 | 2016 |
Okul müdürlerinin görev öncelikleri ve karar alma süreçlerini etkileyen faktörlere ilişkin görüşleri Ş Sezer İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (3), 121-137, 2016 | 20 | 2016 |
İlköğretim okullarında zümre öğretmenler kurulu çalışmalarının etkililiği üzerine bir inceleme Ş Ada, D Akan, C Albez, Ş Sezer Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2014 | 20 | 2014 |
Ortaöğretim kurumları yöneticilerinin öğretim liderliği rollerini gerçekleştirme düzeylerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi Ş Sezer, D Akan, Ş Ada Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 239-249, 2014 | 20 | 2014 |
School Administrators' Opinions Related to the Values that should Be Gained to Classroom Teachers through In-Service Training. S SEZER, N KARABACAK, M KUCUK, I KORKMAZ Eurasian Journal of Educational Research (EJER) 86 (2020), 175-196, 2020 | 18 | 2020 |
The relationship between school principals’ social-emotional education leadership and teachers’ organizational trust and job performance Ş Sezer, T Uzun International Journal of Leadership in Education 26 (6), 1062-1081, 2023 | 17 | 2023 |
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Türk Milli Eğitiminin Genel Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyi Ş Sezer OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (24), 2269-2296, 2020 | 17 | 2020 |
Okul yöneticilerinin ideal öğretmen niteliklerine ilişkin bilişsel kurguları: Repertory grid tekniğine dayalı fenomenolojik bir çözümleme Ş Sezer Eğitim ve Bilim 41 (186), 2016 | 17 | 2016 |
Okul müdürlerinin yönetsel özellikleri, kültüre bağlı yönetsel değerleri ve kendilerinden beklenen evrensel liderlik değerleri Ş Sezer Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2018 | 16 | 2018 |
School Administrators' Opinions on Professional Values and Professional Skills Required To Be Gained to Classroom Teachers In-Service Training Process. Ş SEZER, N KARABACAK, İ KORKMAZ, M KÜÇÜK Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 12 (4), 1223-1238, 2019 | 15* | 2019 |
Okullara yönetici seçme, yetiştirme ve atamaya ilişkin yönetici görüşleri: Durum çalışması Ş Sezer, G Engin Eğitim ve Bilim 46 (206), 2020 | 14 | 2020 |