Öğretmenlerin Tablet Bilgisayarlara Yönelik Görüşleri S AKBABA ALTUN, Ü AVCI YÜCEL, E ERGÜN Başkent University Journal of Education 2 (2), 176-187, 2015 | 186* | 2015 |
Teachers’ Burnout: Indicators of Burnout and Investigation of the Indicators in terms of Different Variables. SS Seferoğlu, H Yıldız, Ü Avcı Yücel Education and Science 39 (174), 348-364., 2014 | 180* | 2014 |
Knowledge building and the quantity, content and quality of the interaction and participation of students in an online collaborative learning environment ÜA Yücel, YK Usluel Computers & Education 97, 31-48, 2016 | 167 | 2016 |
Technology acceptance model: A review of the prior predictors UA Yucel, Y Gulbahar Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 46 (1 …, 2013 | 143 | 2013 |
Bilgi toplumunda öğretmenin tükenmişliği: Teknoloji kullanımı ve tükenmişliği önlemeye yönelik alınabilecek önlemler. Ü Avcı, SS Seferoğlu Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 9, 13-26, 2011 | 129 | 2011 |
The comparison of the opinions of the university students on the usage of blog and wiki for their courses. U Avci, P Askar Educational Technology & Society 15 (2), 194–205, 2011 | 124 | 2011 |
Knowledge sharing self-efficacy, motivation and sense of community as predictors of knowledge receiving and giving behaviors E Ergün, Ü Avcı Journal of Educational Technology & Society 21 (3), 60-73, 2018 | 97 | 2018 |
Online students’ LMS activities and their effect on engagement, information literacy and academic performance Ü Avcı, E Ergün Interactive Learning Environments 30 (1), 71-84, 2022 | 85 | 2022 |
Integrating ICT at the faculty level: A case study. S Akbaba Altun, E Kalaycı, Ü Avcı TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (4), 230–240, 2011 | 73* | 2011 |
Yeniliklerin Benimsenmesi Sürecinde Rol Oynayan Değişkenlerin Betimsel Tarama Yöntemiyle İncelenmesi. YK Usluel, Ü Avcı, M Kurtoğlu, N Uslu Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33, 53-71, 2013 | 48 | 2013 |
Sayısal uçurum Türkiye deki durum ve mücadelede uygulanabilecek politikalar S SEFEROĞLU, Ü AVCI YÜCEL, E KALAYCI | 34 | 2008 |
Perceptions of pedagogical formation students about Web 2.0 tools and educational practices Ü Avcı Yücel Education and Information Technologies 22 (4), 1571–1585, 2017 | 32 | 2017 |
The role of loneliness and aggression on smartphone addiction among university students FG Karaoglan Yilmaz, U Avci, R Yilmaz Current psychology 42, 17909-17917, 2023 | 31 | 2023 |
İlköğretim öğrencilerinin eğitsel bir çevrimiçi sosyal öğrenme ortamı olan Edmodo’ya ilişkin görüşleri E Dere, ÜA Yücel, S Yalçınalp Elementary Education Online 15 (3), 804-819, 2016 | 31 | 2016 |
ADDIE tasarım modeline göre çoklu öğrenme ortamı geliştirme süreci ve geliştirilen ortam hakkında öğrenci görüşleri üzerine bir çalışma S Arkün Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2007 | 30 | 2007 |
Creativity and emerging digital educational technologies: A systematic review. S Yalcinalp, Ü Avci Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 18 (3), 25-45, 2019 | 29 | 2019 |
Examining the role of sentence openers, role assignment scaffolds and self-determination in collaborative knowledge building Ü Avcı Educational Technology Research and Development 68 (1), 109-135, 2020 | 27 | 2020 |
Üniversite öğrencilerinin kişisel siber güvenlik davranışları ve bilgi güvenliği farkındalıklarının incelenmesi A Ümmühan, O Orçun İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 284-303, 2020 | 21* | 2020 |
Addie Tasarim Modeline Göre Web Tabanlı Bir Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi. T Arkün, S., Baş, T., Avcı, Ü., Çevik, V. ve Gürcan Eğitimin Değişen Yüzü: Yeni Paradigmalar 25.Yıl Konferansı., 2009 | 21* | 2009 |
Öğretmenlerin öğrenme-öğretme sürecine entegre etmek istedikleri teknolojilere ilişkin görüşleri A Ümmühan, K Ayşe, T HAŞLAMAN Acta Infologica 3 (1), 13-21, 2019 | 20 | 2019 |