Takip et
Selda Ozdemir
Selda Ozdemir
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effectiveness of social stories on decreasing disruptive behaviors of children with autism: Three case studies
S Ozdemir
Journal of Autism and Developmental Disorders 38, 1689-1696, 2008
2072008
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin görüşleri: Otizm tanımlamaları ve otizmin nedenleri
G Töret, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, U Özkubat
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (01), 1-17, 2014
982014
Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin otizm tanılama sürecinde ve tanı sonrasında yaşadıkları deneyimlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖG SELİMOĞLU, S ÖZDEMİR, G TÖRET, U ÖZKUBAT
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 129-161, 2013
932013
Otizme yolculuk: Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin sosyal destek algılarına ilişkin görüşleri
U Özkubat, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (1), 323-348, 2014
852014
Using multimedia social stories to increase appropriate social engagement in young children with autism.
S Ozdemir
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 7 (3), 80-88, 2008
712008
İlköğretimde kaynaştırma
İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ...
Pegem Akademi, 2013
492013
Social stories: an intervention technique for children with Autism
S Ozdemir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 5, 1827-1830, 2010
492010
Burnout levels of teachers of students with AD/HD in Turkey: Comparison with teachers of non-AD/HD students
S Ozdemir
Education and Treatment of Children, 693-709, 2006
492006
Ciddi düzeyde otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ile annelerinin ebeveyn-çocuk etkileşimlerinin ebeveyn ve çocuk davranışları açısından incelenmesi
G Töret, S Özdemir, U Özkubat
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (01), 1-28, 2015
452015
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin çocuklarının günlük yaşam özellikleri, günlük oyun etkileşimleri, problem davranışlar ve iletişim stillerine ilişkin görüşleri
G TÖRET, S ÖZDEMİR, ÖG SELİMOĞLU, U ÖZKUBAT
Ege Eğitim Dergisi 15 (1), 1-44, 2014
412014
Sosyal öyküler: Otistik çocuklara yönelik bir sağaltım
S Özdemir
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 8 (02), 49-62, 2007
372007
A comparison of social skills in Turkish children with visual impairments, children with intellectual impairments and typically developing children
U Ozkubat, S Ozdemir
International Journal of Inclusive Education 18 (5), 500-514, 2014
342014
Etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programı'nın (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu sergileyen çocukların sosyal etkileşim becerileri üzerindeki etkililiği
ÖG Selimoğlu, S Özdemir
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (3), 514-555, 2018
322018
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Yüz İşleme ve Göz İzleme Becerileri.
E Özer, S Özdemir
International Journal of Early Childhood Special Education 7 (1), 2015
32*2015
A paradigm shift in early intervention services: from childcenteredness to family centeredness
S Özdemir
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi 47 (2), 13-25, 2007
302007
Building capacity for rigorous controlled trials in autism: the importance of measuring treatment adherence.
FWS McConachie H1, CAESSEA Working Group 4
Child Care Health Dev 41 (2), 2015
272015
An Examination of the Views of Parents of Children With Autism About Their Experiences at the Post-Diagnosis Period of Autism.
OG Selimoglu, S Ozdemir, G Toret, U Ozkubat
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 2013
272013
The effects of the first step to success program on academic engagement behaviors of Turkish students with attention-deficit/hyperactivity disorder
S Ozdemir
Journal of Positive Behavior Interventions 13 (3), 168-177, 2011
262011
Otizm spektrum bozukluğu olan ve normal gelişim gösteren çocuklarda anne-çocuk etkileşiminin karşılaştırılması
Y Doğan, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret, U Özkubat, ATC Duman
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (01 …, 2016
252016
Görme Engelli Ögrencilerin Okuma Etkinliginde Dikkatini Sürdürme Becerileri Üzerine Kendini Izleme Tekniginin Etkililigi
TH Sosun, S Özdemir
Ozel Egitim Dergisi 13 (2), 25, 2012
24*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20