Takip et
Selda Ozdemir
Selda Ozdemir
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effectiveness of social stories on decreasing disruptive behaviors of children with autism: Three case studies
S Ozdemir
Journal of Autism and Developmental Disorders 38, 1689-1696, 2008
2082008
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin görüşleri: Otizm tanımlamaları ve otizmin nedenleri
G Töret, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, U Özkubat
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (01), 1-17, 2014
922014
Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin otizm tanılama sürecinde ve tanı sonrasında yaşadıkları deneyimlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖG Selimoğlu, S Özdemir, G Töret, U Özkubat
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 129-161, 2013
892013
Otizme yolculuk: Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin sosyal destek algılarına ilişkin görüşleri
U Özkubat, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (1), 323-348, 2014
842014
Using multimedia social stories to increase appropriate social engagement in young children with autism.
S Ozdemir
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 7 (3), 80-88, 2008
712008
Social stories: an intervention technique for children with Autism
S Ozdemir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 5, 1827-1830, 2010
502010
Burnout levels of teachers of students with AD/HD in Turkey: Comparison with teachers of non-AD/HD students
S Ozdemir
Education and Treatment of Children, 693-709, 2006
502006
İlköğretimde kaynaştırma
İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ...
Pegem Akademi, 2013
492013
Ciddi düzeyde otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ile annelerinin ebeveyn-çocuk etkileşimlerinin ebeveyn ve çocuk davranışları açısından incelenmesi
G Töret, S Özdemir, U Özkubat
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (01), 1-28, 2015
482015
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin çocuklarının günlük yaşam özellikleri, günlük oyun etkileşimleri, problem davranışlar ve iletişim stillerine ilişkin görüşleri
G Töret, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, U Özkubat
Ege Eğitim Dergisi 15 (1), 1-44, 2014
412014
A comparison of social skills in Turkish children with visual impairments, children with intellectual impairments and typically developing children
U Ozkubat, S Ozdemir
International Journal of Inclusive Education 18 (5), 500-514, 2014
372014
Sosyal öyküler: Otistik çocuklara yönelik bir sağaltım
S Özdemir
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 8 (02), 49-62, 2007
372007
A paradigm shift in early intervention services: from childcenteredness to family centeredness
S Özdemir
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi 47 (2), 13-25, 2007
332007
Etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programı'nın (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu sergileyen çocukların sosyal etkileşim becerileri üzerindeki etkililiği
ÖG Selimoğlu, S Özdemir
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (3), 514-555, 2018
292018
Building capacity for rigorous controlled trials in autism: the importance of measuring treatment adherence.
FWS McConachie H1, CAESSEA Working Group 4
Child Care Health Dev 41 (2), 2015
282015
Otizm spektrum bozukluğu olan ve normal gelişim gösteren çocuklarda anne-çocuk etkileşiminin karşılaştırılması
Y Doğan, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret, U Özkubat, ATC Duman
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (01 …, 2016
262016
An Examination of the Views of Parents of Children With Autism About Their Experiences at the Post-Diagnosis Period of Autism.
OG Selimoglu, S Ozdemir, G Toret, U Ozkubat
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 2013
262013
Görme yetersizliğinden etkilenmiş ve normal gelişim gösteren çocukların sosyal becerilerinin karşılaştırılması
U Özkubat, S Özdemir
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 13 (01), 1-14, 2012
252012
The effects of the first step to success program on academic engagement behaviors of Turkish students with attention-deficit/hyperactivity disorder
S Ozdemir
Journal of Positive Behavior Interventions 13 (3), 168-177, 2011
252011
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuk ve ebeveynlerinin, ebeveyn-çocuk etkileşimlerinin normal gelişim gösteren çocuk ve ebeveynleri ile karşılaştırılması
AT Ceyhun, S Özdemir, G Töret, U Özkubat
International Journal of Early Childhood Special Education 7 (2), 183-211, 2015
242015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20