The effectiveness of social stories on decreasing disruptive behaviors of children with autism: Three case studies S Ozdemir Journal of Autism and Developmental Disorders 38, 1689-1696, 2008 | 197 | 2008 |
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin görüşleri: Otizm tanımlamaları ve otizmin nedenleri G Töret, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, U Özkubat Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (01), 1-17, 2014 | 87 | 2014 |
Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin otizm tanılama sürecinde ve tanı sonrasında yaşadıkları deneyimlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi ÖG SELİMOĞLU, S ÖZDEMİR, G TÖRET, U ÖZKUBAT International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 129-161, 2013 | 86 | 2013 |
Otizme yolculuk: Otizmli çocuğa sahip ebeveynlerin sosyal destek algılarına ilişkin görüşleri U Özkubat, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (1), 323-348, 2014 | 75 | 2014 |
Using multimedia social stories to increase appropriate social engagement in young children with autism. S Ozdemir Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 7 (3), 80-88, 2008 | 70 | 2008 |
İlköğretimde kaynaştırma İH Diken, S Batu, AŞ Öz, O Özokçu, MA Melekoğlu, ES Pınar, N Karasu, ... Pegem Akademi, 2013 | 48 | 2013 |
Social stories: An intervention technique for children with autism S Ozdemir Procedia-Social and Behavioral Sciences 5, 1827-1830, 2010 | 45 | 2010 |
Burnout levels of teachers of students with AD/HD in Turkey: Comparison with teachers of non-AD/HD students S Ozdemir Education and Treatment of Children, 693-709, 2006 | 45 | 2006 |
Ciddi düzeyde otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar ile annelerinin ebeveyn-çocuk etkileşimlerinin ebeveyn ve çocuk davranışları açısından incelenmesi G Töret, S Özdemir, U Özkubat Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 16 (01), 1-28, 2015 | 42 | 2015 |
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin çocuklarının günlük yaşam özellikleri, günlük oyun etkileşimleri, problem davranışlar ve iletişim stillerine ilişkin görüşleri G TÖRET, S ÖZDEMİR, ÖG SELİMOĞLU, U ÖZKUBAT Ege Eğitim Dergisi 15 (1), 1-44, 2014 | 37 | 2014 |
Sosyal öyküler: Otistik çocuklara yönelik bir sağaltım S Özdemir Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 8 (02), 49-62, 2007 | 34 | 2007 |
Etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programı'nın (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu sergileyen çocukların sosyal etkileşim becerileri üzerindeki etkililiği ÖG Selimoğlu, S Özdemir Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (3), 514-555, 2018 | 30 | 2018 |
A comparison of social skills in Turkish children with visual impairments, children with intellectual impairments and typically developing children U Ozkubat, S Ozdemir International Journal of Inclusive Education 18 (5), 500-514, 2014 | 29 | 2014 |
A paradigm shift in early intervention services: from childcenteredness to family centeredness S Özdemir Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi 47 (2), 13-25, 2007 | 29 | 2007 |
Building capacity for rigorous controlled trials in autism: the importance of measuring treatment adherence. FWS McConachie H1, CAESSEA Working Group 4 Child Care Health Dev 41 (2), 2015 | 27 | 2015 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Yüz İşleme ve Göz İzleme Becerileri. E Özer, S Özdemir International Journal of Early Childhood Special Education 7 (1), 2015 | 26* | 2015 |
An Examination of the Views of Parents of Children With Autism About Their Experiences at the Post-Diagnosis Period of Autism. OG Selimoglu, S Ozdemir, G Toret, U Ozkubat International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 2013 | 26 | 2013 |
The effects of the first step to success program on academic engagement behaviors of Turkish students with attention-deficit/hyperactivity disorder S Ozdemir Journal of Positive Behavior Interventions 13 (3), 168-177, 2011 | 26 | 2011 |
Otizm spektrum bozukluğu olan ve normal gelişim gösteren çocuklarda anne-çocuk etkileşiminin karşılaştırılması Y Doğan, S Özdemir, ÖG Selimoğlu, G Töret, U Özkubat, ATC Duman Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 17 (01 …, 2016 | 21 | 2016 |
Görme engelli öğrencilerin okuma etkinliğinde dikkatini sürdürme becerileri üzerine kendini izleme tekniğinin etkililiği TH Sosun, TH SOSUN, S Özdemir Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 13 (02 …, 2011 | 21 | 2011 |