How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender G Coşkun-Şentürk, OC Çırakoğlu Psychology of Music 46 (5), 682-698, 2018 | 42 | 2018 |
Development of a performance anxiety scale for music students OC Cırakoğlu, GC Şentürk Medical problems of performing artists 28 (4), 199-206, 2013 | 36 | 2013 |
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı çalışma alışkanlıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi GC Şentürk, Ş Kapçak, BK Işıksungur Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1232-1255, 2018 | 21 | 2018 |
Müzik öğretmeni adaylarının çalgı öz yeterlik durumlarının incelenmesi GC Şentürk, A Bölek Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 1110-1135, 2019 | 14 | 2019 |
Eleştirel düşünme eğitiminin müzik eğitiminde performansa etkisi GC Şentürk Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 (4), 43-56, 2014 | 8 | 2014 |
Suzuki eğitiminin flüt eğitimi çerçevesinde Suzuki eğitimcileri tarafından değerlendirilmesi E Ergüven, GC Şentürk Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 115-127, 2019 | 2 | 2019 |
Müzik Öğretmeni Adaylarının Beş Büyük Kişilik Özelliklerinin Çalgı Öz Yeterlik Durumlarını Yordaması A Bölek, GC ŞENTÜRK Anadolu University Journal of Education Faculty 8 (1), 421-446, 2024 | 1 | 2024 |
MÜZİK ÖĞRETMENI ADAYLARININ PSIKOLOJIK TİPLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞILIMLERI GC ŞENTÜRK, G YÜKSEL Fine Arts 10 (1), 31-44, 2015 | 1 | 2015 |
The Correlation between Critical Thinking Tendencies and Sporty Attitudes of Music Teacher Candidates GC Şentürk, HE Şentürk Conference proceedings. The future of education, 319, 2014 | | 2014 |
The Relationship between Music and Urban Image: A Research on Effects of Turkish Folk Songs on Urban Image HE ZEREN, G COŞKUN, GÜL Hasan International Journal of Social and Economic Sciences 2 (2), 125-132, 2012 | | 2012 |
GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ-ETKİLİLİK-YETERLİK AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ GC ŞENTÜRK | | |
MÜZİK BİLİMİ VE YARATICILIK G Coşkun ULUSAL KİMLİĞİN SEMBOLLER VE EROVİZYONLA TEMSİLİ, 14, 0 | | |