Takip et
Mehmet Yakın
Mehmet Yakın
Doç. Dr, İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
arel.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Örgütsel Cinsiyetlerin Örgütsel Davranışa Yansıması
S Misci, A Temel Eğinli, M Yakın
Celal Bayar Üniversitesi İİBF Yönetim ve Ekonomi Dergisi 13 (1), 27-39, 2006
122*2006
Ekşi Sözlük: Postmodern Elektronik Kültür
E Gürel, M Yakın
Selçuk İletişim 4 (4), 203-219, 2007
992007
Bilgi iletişim teknolojileri ve yansımaları
ZBA Vural
Nobel Yayın Dağıtım, 2006
662006
Kurumsal reklamlarda göstergeler aracılığıyla marka kimliğinin iletilmesi
S Yeygel, M YAKIN
Selçuk İletişim 5 (1), 102-117, 2007
582007
Reklamda Algı Yönetimi
M Yakın
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. İzmir: Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2004
31*2004
Bilgi iletişim teknolojileri ve medya
M Yakın
Bilgi İletişim Teknolojileri ve Yansımaları 1, 2006
18*2006
Sosyal medyada kimlik temsilinin mekân üzerinden okunması: Foursquare
Ö Uğurlu, M Yakın
İletişimde Sosyal Medya–Sosyal Medyada İletişim, 199-240, 2015
17*2015
Reklamlarda Kullanılan Marka Kişilik Arketiplerinin Göstergebilimsel Analizi
V Yakın, C Ay, M Yakın
Yönetim ve Ekonomi 21 (1), 345-355, 2014
172014
E-satın alma niyeti internet ve sosyal medya kullanımı tarafından pekiştiriliyor mu? Üniversite öğrencileri üzerine nicel bir araştırma
NE Köker, Ö Köseoğlu, M YAKIN
Erciyes İletişim Dergisi 5 (4), 143-162, 2018
162018
Postmodern pazarlama çağında reklam anlayışında meydana gelen değişim
M Yakin
142011
Bir reklam mecrası olarak Ekşi Sözlük
E Gürel, M Yakın
Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Derg 4 (14), 26-42, 2005
102005
Türkiye’de “Reklamcı” Eğitimi: Reklamcılık Lisans Programları Üzerine Bir İnceleme
M YAKIN
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2022 (47), 291-308, 2018
12018
Reklam Ajansı Yönetimi
M Yakın
Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayını, 2021
2021
İstanbul Metropoliten Alanındaki Reklam Ajanslarının Yer Seçim Tercihleri Üzerine Bir İnceleme
S Tarakçı, M Yakın
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya kitabı içerisinde kitap bölümü, 2021
2021
Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series
M Yakin
Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and …, 2021
2021
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya
M YAKIN, G ÖZDOYRAN
2021
”Filmin Sonu Böyle Mi Olmalıydı?”: Canım Kardeşim Filminde Sunulan Toplumsal Gerçekçiliğin LÖSEV Reklamında Toplumsal Dayanışmaya Dönüşümü
M Yakın
Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar Kitabı içerisinde …, 2020
2020
SOSYAL BİLİMLERİ AÇIN, FEN BİLİMLERİNE YAYIN
H ÇELİK, H GÜRKAN, YN SEVGEN, Y CİVELEK, M YAKIN, ...
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi 6 (13), 153-159, 2019
2019
Dijital Reklamcılık ve Gerçek Zamanlı Pazarlama: IKEA, Dolu Yağışı Örneği
M Yakın
Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?, 271-295, 2019
2019
Reklamlar Üzerinden Tartışılan Erkeklik: Gillette ve Egard Reklamları Örneği
M Yakın
Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak Bölüm Adı:Reklamlar Üzerinden Tartışılan …, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20