Takip et
GÜPAYAD/JCMAR
GÜPAYAD/JCMAR
Diğer adlarGüncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi/Journal of Current Marketing Approaches andJournal of Current Marketing Approaches and Research
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
duzce.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
A EŞ, E TERZİOĞLU
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (2), 113-131, 2020
82020
Kadınların Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğilimlerinin İncelenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
LA KİTİROĞLU, M YILDIZ
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 2-3, 2022
6*2022
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN KARİYER DEĞERLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
N KAPLAN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (2), 132-152, 2020
62020
Kulüp taraftarlarının lisanslı ürün satın alma alışkanlıklarının incelenmesi
B Yılmaz
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (2), 101-112, 2020
42020
MUHTEŞEM CUMA GÜNLERİNİN BİREYLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİSİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
A BAYDAŞ, ATA Serhat, KÖK Nesimi
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (2), 87-100, 2020
4*2020
AKILLI TELEFON SEKTÖRÜNDE ÜLKE MENŞE VE ÖZ SAYGININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİNDE MARKA İMAJININ ARACILIK ROLÜ
ME GÜVEN, Ç Kahraman, E OSKALOĞLU
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 1-17, 2022
32022
TÜRKİYE’DE TEDARİKÇİ SEÇİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZLE İNCELENMESİ
Ş EKİNCİ, Ç Kahraman, AGÜL SAVAŞKAN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (1), 1-14, 2021
22021
BİTPAZARLARINDAN, ELEKTRONİK KANALLARA: TÜRKİYE’DE TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE PAZARLARIN GELİŞİMİ VE TRENDLERİ
H YASATEKİN, V POLAT
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (2), 71-83, 2021
22021
PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
A GİDER, A DUYGUN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (1), 26-40, 2021
22021
Revolutıon ın e-commerce and marketıng a contrast between tradıtıonal and current marketıng practıces. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 1 (1), 20-30
S Kıngır, Y Gezer
22020
YİYECEK VE İÇECEK SEKTÖRÜNDE GÖSTERİŞÇİ PAYLAŞIM DAVRANIŞINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
FNA GÜL
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (1), 52-68, 2020
22020
ONLİNE REKLAMIN RAHATSIZ EDİCİLİĞİ VE TÜKETİCİ KAYGISI ÖNCÜLLERİNİN TÜKETİCİLERİN REKLAMA KARŞI TUTUMU VE DAVRANIŞSAL NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
İ ÇAKMAK, Ç TAŞKIN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (1), 42-51, 2020
22020
SAĞLIK HİZMETLERİNDE GERİLLA PAZARLAMA
F BİLBAY
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 4 (1), 28-38, 2023
12023
SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAMA: INSTAGRAM’DAKİ SEYAHAT FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Şahinşah, F Emel
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 3 (2), 91-108, 2022
12022
Social Media Marketing: A Literature Review on The Example of Instagram
H KAFADAR
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 3 (2), 135-144, 2022
12022
PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞININ PANDEMİK KAYGI ARACILIĞIYLA FİNANSAL İYİLİK HALİNE ETKİSİNDE YAŞ VE GELİRİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
K AHMETOĞULLARI
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 47-63, 2022
12022
Tüketicilerin İthal Çay Tüketim Tercihlerinin Belirlenmesi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi Örneği
S CENGİZ, YT OKAN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (2), 84-97, 2021
12021
MARKA TERCİHİNDE TÜKETİCİ KİŞİLİĞİNİN MARKA KİŞİLİK ALGISINA ETKİSİ
K ARSLAN, Ç Kahraman, S SEVER
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (2), 123-139, 2021
12021
YENİ NORMALDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SOSYAL AĞLARDA İÇERİK PAZARLAMASINA STRATEJİK BİR BAKIŞ
A BALTACI
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (1), 56-70, 2021
12021
SÜPERMARKETLER TARAFINDAN YAPILAN SATIŞ GELİŞTİRME FAALİYETLERİNİN CİNSİYET AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
N KUDUZ, S BURHAN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 1 (2), 68-86, 2020
12020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20