Follow
bilgen akmermer
bilgen akmermer
Verified email at ktu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Marketing approach for non-profit organizations
H Ayyıldız, B Akmermer, AM Akyüz
Handbook of Research on Managerial Solutions in Non-Profit Organizations …, 2017
152017
Kuyumculuk sektörünün Porter’in Beş Güç Modeli ile rekabetçilik analizi: Trabzon ili örneği
B Akmermer, H AYYILDIZ
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler …, 2016
132016
Target market selection for the major aquaculture products of Turkey-An evaluation on export markets by hybrid multi-criteria decision-making approach
P Çelik, B Akmermer
Aquaculture Studies 22 (1), 2021
72021
The phygital experiential marketing practices: the conceptual framework and applications for tourism industry
B Akmermer
Handbook of Research on Interdisciplinary Reflections of Contemporary …, 2022
62022
Türkiye Su Ürünleri Sektörünün Uluslararası Pazarlarda Rekabet Edebilirliğinin Porter’ın Elmas Modeli ile Değerlendirilmesi (Yüksek Lisans Tezi)
B Akmermer
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Trabzon, 2015
52015
Akademik Girişimciliğin Geliştirilmesine Yönelik Bir Kamu Politikası Önerisi
B Akmermer, ÇD Çolak
32020
Contribution of fishery and aquaculture products to Turkish foreign trade: An evaluation by a hybrid multi-criteria decision-making method.
B Akmermer, P Çelik
Ege Journal of Fisheries & Aquatic Sciences (EgeJFAS)/Su Ürünleri Dergisi 38 (3), 2021
22021
Türkiye Su Ürünleri Sektörünün Rekabet Edebilirliğinin Porter’ın Elmas Modeli ile Değerlendirilmesi
B AKMERMER, H AYYILDIZ
Menba Kastamonu Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Dergisi 7 (1), 34-45, 2021
2*2021
The Relationship between Economic Growth and Fisheries Production in Türkiye
S Eyüboğlu, B Akmermer
Aquaculture Studies 24 (2), 2023
2023
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Akademisyenlerin E-Eğitim Sistemlerine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
B Akmermer, H AYYILDIZ
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (2), 548-565, 2022
2022
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE AKADEMİSYENLERİN E-EĞİTİM SİSTEMLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
B Akmermer, H Ayyıldız
e-Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi (elektronik) 23 (2), 2022
2022
Ürün Yönetiminin Finansal Boyutları
H Ayyıldız, B Akmermer
Pekakende Yönetimi 16, 384-407, 2018
2018
Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
H Ayyıldız, H Öztürk Küçük, B Akmermer
22. Pazarlama Kongresi, 384-411, 2017
2017
Journal of Economics and Administrative Sciences
B Akmermer, H Ayyıldız
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–14