Takip et
Ali Ünişen
Ali Ünişen
Eğitim Bilimleri, Adıyaman Üniversitesi
adiyaman.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen bilimleri dersinin ilkokul üçüncü sınıf programına alınmasıyla ilgili öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
A ÜNİŞEN, K Emine
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2015 (20), 546-571, 2015
40*2015
Öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutum ölçeğinin geliştirilmesi
N Demirel, A Ünişen
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (67), 997-1013, 2018
362018
Training of critical thinking skills in teacher candidates and placebo effect: A quasi-experimental study
B DEMIRBAG, A UNISEN, A YESILYURT
Eurasian Journal of Educational Research 63 (April), 375-392, 2016
222016
Yedinci sınıf öğrencilerinin hayvanların üremesi, büyümesi ve gelişmesi konusundaki kavram yanılgıları ve olası kaynakları
M Murat, S Kanadlı, A Ünişen
Türk Fen Eğitimi Dergisi 8 (1), 179-197, 2011
182011
Eğitim fakültesine yeni başlayan öğrencilerin öğretmenlik mesleğini algılayışları ve öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
M MURAT, A ÜNİŞEN, S KANADLI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (33), 226‐244, 2010
172010
Ebeveyn görüşlerine göre hayat bilgisi eğitimini almış çocuklarının bilinçli tüketici olma durumları
H POLAT, A ÜNİŞEN
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (3), 670-694, 2016
152016
An analysis of teacher news in Turkish printed media within the context of teachers’ image
H Polat, A Ünişen
Cogent Education 3 (1), 1179614, 2016
132016
Farklı beyin yarım küreleri baskın öğrencilerin İngilizce akademik başarılarındaki farklılıkların incelenmesi
B BAĞÇECİ, S KANADLI, A ÜNİŞEN
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (3), 22-34, 2009
122009
Üstün yetenekli öğrencilerin problem çözme becerileri ve kariyer gelişimleri
H KONTAŞ, A ÜNİŞEN, M SÜRÜCÜ
Turkish Studies 11 (Winter), 1569-1586, 2016
112016
Okulun Mekansal Anlamı: Pedo-Mimari
H Polat, A Ünişen
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (2), 65-84, 2014
92014
From the Pulpits to the Boards: A Study on Prospective Second Career Teachers in Turkey
A Ünişen, H Polat
International Education Studies 9 (9), 170-181, 2016
82016
Sınıf eğitimi öğretmen adaylarının görüşlerine göre program derslerine giren öğretim üyelerinin pedagojik yeterlikleri
H Polat, A Ünişen
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 891-925, 2017
7*2017
Ortaokul öğrencilerinde vandalizmin aile ilişkileri ve bazı değişkenler açısından incelenmesi (Adıyaman ili örneği)
A Ünişen, B Demirbağ
Education Sciences 11 (2), 49-60, 2016
62016
Sınıf eğitimi öğretmen adaylarının görüşlerine göre program derslerine giren öğretim üyelerinin pedagojik yeterlikleri
H POLAT, A ÜNİŞEN
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ 10 (27), 891-925, 2017
52017
II. Meşrutiyet döneminde İstanbul’da yayımlanan başlıca mecmualardaki eğitim bilimleri ile ilgili makalelerin değerlendirilmesi
A Ünişen, HY Celkan
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (25), 259-305, 2017
5*2017
Seventh grade students’ misconceptions about animals’ reproduction, growth and development and their likely resources
M MURAT, S KANADLI, A ÜNİŞEN
Journal of Turkish Science Education 8 (1), 179-197, 2011
52011
Sources of mathematics self-efficacy of gifted and non-gifted students in high school
B Ozcan, H Kontas, A Unisen
Research in Pedagogy 11 (1), 85-97, 2021
42021
Engelli eğitimine alternatif bir bakış: Hafızlık eğitimiyle görme engellilere toplumsal saygınlık kazandırılması
MG Dalyan, A Ünişen
Route Educational and Social Science Journal 3 (5), 1-14, 2016
32016
Öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
N Taşdemir, A Ünişen
Tarih Okulu Dergisi / Journal of History School, 2508-2532, 2020
2*2020
Historians or history teachers? A qualitative study in pedagogical formation program in Turkey
A Ünişen
Journal of Education and Training Studies 4 (1), 202-214, 2016
22016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20