Takip et
MUTLU YuKSEL AVCILAR Profesor Dr.
MUTLU YuKSEL AVCILAR Profesor Dr.
osmaniye.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketici temelli marka değerinin ölçümü
AGMY Avcılar
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (1), 11-30, 2008
2062008
Şehir Markasi Kavrami Ve Marka Şehir Yaratma Stratejilerine Yönelik Literatür Incelemesi
MY Avcılar, E Kara
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 16 (34), 76-94, 2015
1392015
KİŞİSEL ETKİ KAYNAKLARI VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM AĞI
MY Avcılar
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (2), 333-347, 2005
1032005
Algılanan hizmet kalitesinin tatmin ve davranışsal niyet üzerine etkisi: Niğde İlindeki süpermarketler üzerine ampirik bir çalışma
E Gürbüz, A Büyükkeklik, MY Avcılar, M Toksarı
Ege Akademik Bakış 8 (2), 785-812, 2008
702008
Determining the Effects of Perceived Utilitarian and Hedonic Value on Online Shopping Intentions
MYAT OZSOY
International Journal of Marketing Studies 7 (6), 27-49, 2015
632015
Exploring the Factors Affecting Purchase Intention of Halal Certified Foods in Turkey: A PLS-Path Modeling Study
EEMYA İnci Varinli
European Journal of Business and Management 8 (4), 68, 2016
602016
Perakende marka değerinin ölçümü ve yapısal eşitlik modeli uygulaması
MY Avcılar, İ Varinli
Detay Yayıncılık, 2013
422013
The role of information usage in a retail supply chain: A causal data mining and analytical modeling approach
MY Avcilar
Journal of Business Research 99 (June 2019), 87-104, 2019
412019
Instagram reklamlarında ürün destekçisi olarak sosyal medya fenomeni kullanımının reklama yönelik tutum ve e-wom niyetine etkilerinin incelenmesi
MY Avcılar, B Külter Demirgüneş, MF Açar
402018
Tüketici temelli marka değeri kavramı
M Akın, MY Avcılar
Pazarlama Dünyası Dergisi 1, 39-46, 2007
402007
Developing Perceived Greenwash Index and Its Effect on Green Brand Equity: A Research on Gas Station Companies in Turkey
MY AVCILAR, BK Demirgunes
International Business Research 10 (1), 222-238, 2017
382017
Sosyal Medya Reklamlarında Ünlü Desteği Kullanımı: Mikro-Ünlülerin Yükselişi
MY AVCILAR
15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2017
342017
The Effects of Perceived Service Quality of Audit Firms on Satisfaction
Z Türk, MY Avcilar
Research Journal of Business Management 2 (1), 36-46, 2009
302009
Association Rules in Data Mining: An Application on a Clothing and Accessory Specialty Store
MYAE YAKUT
Canadian Social Science 10 (3), 75-83, 2014
252014
Şehir markası oluşturma: şehirde oturanların memnuniyet düzeyleri üzerine bir uygulama. 19
BK Demirgüneş, Y Avcılar
Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-22, 2014
242014
Narsistik Kişilik Özelliklerinin Sosyal Medya Bağımlılık Düzeyi ve Gösterişçi Tüketim Eğilimleri Üzerine Etkisinin Tespiti
MY Avcılar, S Atalar
International Journal of Society Researches 11 (18), 2019
222019
The Effect of Cognitive Dissonance on External Information Search and Consumer Complaint Responses
K DemirgüneşBanu, AM Yüksel
International Journal of Business Administration 8 (2), 57-72, 2017
222017
Tüketici temelli perakendeci değerinin ölçümü: Adana ilinde bir araştırma
MY Avcilar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
162010
TÜKETİCİLERİN MOBİL REKLAMLARI KABULLENMELERİ ÜZERİNDE REKLAM İÇERİĞİ, REKLAMDA ALGILANAN DEĞER VE AKIŞ DENEYİMİNİN ETKİSİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
BK Demirgüneş, MY Avcılar
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 72 (4), 1219-1248, 2017
122017
Tüketicilerin indirim Mağazası Tercihlerinin Analitik Hiyerarşi Süreci Ve Bulanık Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemleri ile Tespiti: Osmaniye ilinde Bir Uygulama
MYAE Yakut
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (2), 17-39, 2016
122016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20