Follow
MUTLU YuKSEL AVCILAR Profesor Dr.
MUTLU YuKSEL AVCILAR Profesor Dr.
Verified email at osmaniye.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketici temelli marka değerinin ölçümü
AGMY AVCILAR
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (1), 11-30, 2008
2062008
Şehir Markasi Kavrami Ve Marka Şehir Yaratma Stratejilerine Yönelik Literatür Incelemesi
MY AVCILAR, K Ergün
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 16 (34), 76-94, 2015
1392015
KİŞİSEL ETKİ KAYNAKLARI VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM AĞI
MY AVCILAR
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (2), 333-347, 2010
1032010
Algılanan hizmet kalitesinin tatmin ve davranışsal niyet üzerine etkisi: Niğde İlindeki süpermarketler üzerine ampirik bir çalışma
E Gürbüz, A Büyükkeklik, MY Avcılar, M Toksarı
Ege Akademik Bakış 8 (2), 785-812, 2008
702008
Determining the Effects of Perceived Utilitarian and Hedonic Value on Online Shopping Intentions
MYAT OZSOY
International Journal of Marketing Studies 7 (6), 27-49, 2015
632015
Exploring the Factors Affecting Purchase Intention of Halal Certified Foods in Turkey: A PLS-Path Modeling Study
EEMYA İnci Varinli
European Journal of Business and Management 8 (4), 68, 2016
602016
Perakende marka değerinin ölçümü ve yapısal eşitlik modeli uygulaması
MY Avcılar, İ Varinli
Detay Yayıncılık, 2013
422013
The role of information usage in a retail supply chain: A causal data mining and analytical modeling approach
MY Avcilar
Journal of Business Research 99 (June 2019), 87-104, 2019
412019
Instagram reklamlarında ürün destekçisi olarak sosyal medya fenomeni kullanımının reklama yönelik tutum ve e-wom niyetine etkilerinin incelenmesi
MY Avcılar, B Külter Demirgüneş, MF Açar
402018
Tüketici temelli marka değeri kavramı
M Akın, MY Avcılar
Pazarlama Dünyası Dergisi 1, 39-46, 2007
402007
Developing Perceived Greenwash Index and Its Effect on Green Brand Equity: A Research on Gas Station Companies in Turkey
MY AVCILAR, BK Demirgunes
International Business Research 10 (1), 222-238, 2017
372017
Sosyal Medya Reklamlarında Ünlü Desteği Kullanımı: Mikro-Ünlülerin Yükselişi
MY AVCILAR
15. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2017
342017
The Effects of Perceived Service Quality of Audit Firms on Satisfaction
Z Türk, MY Avcilar
Research Journal of Business Management 2 (1), 36-46, 2009
302009
Şehir markası oluşturma: şehirde oturanların memnuniyet düzeyleri üzerine bir uygulama. 19
BK Demirgüneş, Y Avcılar
Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-22, 2014
252014
Association Rules in Data Mining: An Application on a Clothing and Accessory Specialty Store
MYAE YAKUT
Canadian Social Science 10 (3), 75-83, 2014
252014
The Effect of Cognitive Dissonance on External Information Search and Consumer Complaint Responses
K DemirgüneşBanu, AM Yüksel
International Journal of Business Administration 8 (2), 57-72, 2017
222017
Narsistik Kişilik Özelliklerinin Sosyal Medya Bağımlılık Düzeyi ve Gösterişçi Tüketim Eğilimleri Üzerine Etkisinin Tespiti
MY Avcılar, S Atalar
International Journal of Society Researches 11 (18), 2019
212019
Tüketici temelli perakendeci değerinin ölçümü: Adana ilinde bir araştırma
MY Avcilar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
162010
TÜKETİCİLERİN MOBİL REKLAMLARI KABULLENMELERİ ÜZERİNDE REKLAM İÇERİĞİ, REKLAMDA ALGILANAN DEĞER VE AKIŞ DENEYİMİNİN ETKİSİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
BK Demirgüneş, MY Avcılar
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 72 (4), 1219-1248, 2017
122017
Tüketicilerin indirim Mağazası Tercihlerinin Analitik Hiyerarşi Süreci Ve Bulanık Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemleri ile Tespiti: Osmaniye ilinde Bir Uygulama
MYAE Yakut
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (2), 17-39, 2016
122016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20