Takip et
Ahmet Buğa
Ahmet Buğa
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üniversite öğrencilerinin bilişsel esneklik düzeylerine göre sosyal problem çözme tarzlarının incelenmesi
A Buğa, E Özkamalı, F ALTUNKOL, A ÇEKİÇ
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (1), 48-58, 2018
642018
Üniversite öğrencilerinin evlilik yaşantısı ile ilgili bilgi kaynaklarının ve evlilik öncesi eğitim ihtiyaçlarının incelenmesi
Z Hamamcı, A Buğa, Ş Duran
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 26 (26), 33-50, 2011
442011
Bir Öfke Denetimi Eğitimi Programı’nın üniversite öğrencilerinin sürekli öfke düzeylerine etkisi
E Özkamalı, A Buğa
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 50-59, 2010
352010
Alabama Ebeveyn Davranişlari Ölçeği ‘nin Türkçe’ye uyarlanmasi: Geçerlik ve güvenirlik çalişmasi
A ÇEKİÇ, T Fulya, B Ahmet, Z HAMAMCI
Elektronik sosyal bilimler dergisi 17 (66), 728-743, 2018
242018
Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı grup müdahalelerinin çocuk ve ergenlerin işlevsel olmayan düşünceleri üzerindeki etkisi: Meta-analiz çalışması
F Türk, A Buğa, A Çekiç, Z Hamamcı
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 8 (49), 45-61, 2018
202018
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin duygusal zekâ düzeyleri ile çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
A Buğa
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
202010
The investigation of relationships between vocational maturity and irrational career beliefs
E Özkamali, ŞG Cesuroğlu, Z Hamamci, A Buğa, A Çekiç
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3072-3074, 2014
182014
Anne babaların akılcı olmayan inançları ile yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
A Çekiç, İ Kaya, A Buğa
Kastamonu Education Journal 27 (2), 567-575, 2019
172019
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Web Tabanlı İnteraktif ve Geleneksel Psiko-Eğitim Programlarının Çocukların Bilişsel Hatalarına ve Psikolojik Belirtilerine Etkisi-The …
A Buğa, Z Hamamcı
Gaziantep University Journal of Social Sciences (http://jss.gantep.edu.tr …, 2016
172016
Üniversite öğrencilerinde yalnızlık ve internet bağımlılığı arasındaki ilişki: bilişsel çarpıtmaların aracı rolü
S Demir, A Buğa
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 859-875, 2019
142019
ANNE BABALARIN EBEVEYN DAVRANIŞLARININ VE EVLİLİK DOYUMLARININ İNCELENMESİ
AG Kaya, A Buğa
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 21 (51), 371-410, 2021
72021
The Role of Cognitive Distortions Related Academic Achievement in Predicting the Depression, Stress and Anxiety Levels of Adolescents.
A Buga, İ Kaya
International Journal of Contemporary Educational Research 9 (1), 103-114, 2022
62022
Türkiye’de üniversite öğrenimi gören öğrencilerin öz-anlayışları ile sosyal medya bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
A Fatih, B Ahmet, T MAMMADLİ, AY ATLI
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 59-77, 2021
62021
An investigation of friendship quality, attachment to friends and perceived social support from friends as predictors of loneliness in adolescents
AN Katmer, ABİ Kaya
International Online Journal of Educational Sciences 11 (4), 211-227, 2020
62020
The analysis of variables predicting eating habits of university students
A Çekiç, E Özkamali, A Buğa
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3332-3335, 2014
62014
Özel yetenekli çocukların ebeveynlerinin akılcı olmayan inançları ve ebeveyn yetkinliklerinin incelenmesi
YE Aydın, A Buğa
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 15, 22, 2020
52020
AKILCI DUYGUSAL DAVRANIŞÇI TERAPİYE DAYALI PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ
A Çekiç, A Buğa, A Kul, G Şap
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 103-113, 2019
52019
Examining the relationship between parents’ irrational beliefs and life satisfaction
A Çekiç, İ Kaya, A Buğa
Kastamonu Education Journal 27 (2), 2019
52019
University students’ social problem solving styles on the basis of their cognitive flexibility levels
A Buğa, E Özkamalı, F Altunkol, A Çekiç
Gaziantep Journal of Educational Sciences 2 (1), 48-58, 2018
52018
The effects of a web-based interactive psycho-educational program and a traditional psycho-educational program based on cognitive-behavioral approach upon children’s cognitive …
B Ahmet, Z HAMAMCI
Gaziantep University Journal of Social Sciences 15 (3), 783-809, 2016
32016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20