Üniversite öğrencilerinin bilişsel esneklik düzeylerine göre sosyal problem çözme tarzlarının incelenmesi A Buğa, E Özkamalı, F ALTUNKOL, A ÇEKİÇ Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (1), 48-58, 2018 | 64 | 2018 |
Üniversite öğrencilerinin evlilik yaşantısı ile ilgili bilgi kaynaklarının ve evlilik öncesi eğitim ihtiyaçlarının incelenmesi Z Hamamcı, A Buğa, Ş Duran Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 26 (26), 33-50, 2011 | 44 | 2011 |
Bir Öfke Denetimi Eğitimi Programı’nın üniversite öğrencilerinin sürekli öfke düzeylerine etkisi E Özkamalı, A Buğa Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 50-59, 2010 | 35 | 2010 |
Alabama Ebeveyn Davranişlari Ölçeği ‘nin Türkçe’ye uyarlanmasi: Geçerlik ve güvenirlik çalişmasi A ÇEKİÇ, T Fulya, B Ahmet, Z HAMAMCI Elektronik sosyal bilimler dergisi 17 (66), 728-743, 2018 | 24 | 2018 |
Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı grup müdahalelerinin çocuk ve ergenlerin işlevsel olmayan düşünceleri üzerindeki etkisi: Meta-analiz çalışması F Türk, A Buğa, A Çekiç, Z Hamamcı Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 8 (49), 45-61, 2018 | 20 | 2018 |
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin duygusal zekâ düzeyleri ile çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi A Buğa Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 20 | 2010 |
The investigation of relationships between vocational maturity and irrational career beliefs E Özkamali, ŞG Cesuroğlu, Z Hamamci, A Buğa, A Çekiç Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3072-3074, 2014 | 18 | 2014 |
Anne babaların akılcı olmayan inançları ile yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi A Çekiç, İ Kaya, A Buğa Kastamonu Education Journal 27 (2), 567-575, 2019 | 17 | 2019 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Web Tabanlı İnteraktif ve Geleneksel Psiko-Eğitim Programlarının Çocukların Bilişsel Hatalarına ve Psikolojik Belirtilerine Etkisi-The … A Buğa, Z Hamamcı Gaziantep University Journal of Social Sciences (http://jss.gantep.edu.tr …, 2016 | 17 | 2016 |
Üniversite öğrencilerinde yalnızlık ve internet bağımlılığı arasındaki ilişki: bilişsel çarpıtmaların aracı rolü S Demir, A Buğa İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 859-875, 2019 | 14 | 2019 |
ANNE BABALARIN EBEVEYN DAVRANIŞLARININ VE EVLİLİK DOYUMLARININ İNCELENMESİ AG Kaya, A Buğa Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 21 (51), 371-410, 2021 | 7 | 2021 |
The Role of Cognitive Distortions Related Academic Achievement in Predicting the Depression, Stress and Anxiety Levels of Adolescents. A Buga, İ Kaya International Journal of Contemporary Educational Research 9 (1), 103-114, 2022 | 6 | 2022 |
Türkiye’de üniversite öğrenimi gören öğrencilerin öz-anlayışları ile sosyal medya bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi A Fatih, B Ahmet, T MAMMADLİ, AY ATLI Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 59-77, 2021 | 6 | 2021 |
An investigation of friendship quality, attachment to friends and perceived social support from friends as predictors of loneliness in adolescents AN Katmer, ABİ Kaya International Online Journal of Educational Sciences 11 (4), 211-227, 2020 | 6 | 2020 |
The analysis of variables predicting eating habits of university students A Çekiç, E Özkamali, A Buğa Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3332-3335, 2014 | 6 | 2014 |
Özel yetenekli çocukların ebeveynlerinin akılcı olmayan inançları ve ebeveyn yetkinliklerinin incelenmesi YE Aydın, A Buğa Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 15, 22, 2020 | 5 | 2020 |
AKILCI DUYGUSAL DAVRANIŞÇI TERAPİYE DAYALI PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ A Çekiç, A Buğa, A Kul, G Şap Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 103-113, 2019 | 5 | 2019 |
Examining the relationship between parents’ irrational beliefs and life satisfaction A Çekiç, İ Kaya, A Buğa Kastamonu Education Journal 27 (2), 2019 | 5 | 2019 |
University students’ social problem solving styles on the basis of their cognitive flexibility levels A Buğa, E Özkamalı, F Altunkol, A Çekiç Gaziantep Journal of Educational Sciences 2 (1), 48-58, 2018 | 5 | 2018 |
The effects of a web-based interactive psycho-educational program and a traditional psycho-educational program based on cognitive-behavioral approach upon children’s cognitive … B Ahmet, Z HAMAMCI Gaziantep University Journal of Social Sciences 15 (3), 783-809, 2016 | 3 | 2016 |