Takip et
Güven Büyükbaykal
Güven Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Televizyonun çocuklar üzerindeki etkileri
G Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2007
2212007
Geçmişten günümüze Türkiye'deki yazılı spor basınında futbolun yeri ve önemi
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi, 2004
502004
Türkiye’de yerel basının işlevi ve önemi
G Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 23, 83-88, 2005
302005
Günümüzde türk basınındaki magazinleşme olgusu
GN BÜYÜKBAYKAL, AC ILGAZ BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 2007 (29), 51-62, 2007
252007
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE BAŞLICA ÖZELLİKLERİ
GN BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2012
162012
GÜNÜMÜZDE TUTUNDURMA KAVRAMI VE ÖNEMİ
GN BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2012
142012
Günümüzde kurumsal kimlik olgusunun yeri ve önemi
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2005
142005
İletişim ve İletişim Sürecinin Yaşamımızdaki Yeri
G Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 16, 185-191, 2003
142003
Kurumsal kimliğin tanımı ve bankacılık sektöründe kurumsal kimlik ile halkla ilişkiler arasındaki etkileşim
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 8 (12), 793-812, 2002
142002
E-Spor kavramına yönelik araştırmaların bibliyometrik analizi bibliometric analysis of researches for e-sport
NG BÜYÜKBAYKAL, İLİ Burak
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (2), 572-583, 2020
132020
Basın özgürlüğü kavramının anlamı ve önemi
G Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 20 (1), 43-47, 2004
132004
KURUMSAL KİMLİĞİN TANIMI VE BANKACILIK SEKTÖRÜNDE KURUMSAL KİMLİK İLE HALKLA İLİŞKİLER ARASINDAKİ ETKİLEŞİM
GN BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2012
112012
The effects of television on children
G Büyükbaykal
Istanbul University Faculty of Communication Journal 28, 31-44, 2007
102007
Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi
G Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 10, 473-476, 2000
92000
Türkiye'de ve Dünyada Ekonomi Dergiciliği
G Büyükbaykal
Dergicilik Üzerine 1, 84-101, 2013
82013
Bankacılık Sektöründe Tutundurma Karması
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları, 2000
72000
Bankacılık Sektöründe Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sponsorluğun Yeri ve Önemi
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 9, 427-433, 1999
71999
Türkiye’de Basın-İktidar İlişkileri Bağlamında 1946-1960 Dönemi
GN Büyükbaykal, C Ilgaz Büyükbaykal
Editör: Tolga Yazıcı, 73-89, 1946
71946
TÜRKİYE'DEKİ İLETİŞİM FAKÜLTELERİNDE EĞİTİM VE YAŞANILAN İSTİHDAM SORUNLARI.
G BÜYÜKBAYKAL, AC Ilgaz BÜYÜKBAYKAL
Electronic Turkish Studies 13 (18), 2018
62018
Spor Sponsorluğu
G Büyükbaykal
İstanbul: Derin Kitabevi, 2017
62017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20