Takip et
Prof. Dr. Halil AYDIN
Prof. Dr. Halil AYDIN
Biyoloji Eğitimi,Buca Eğitim Fakültesi, Dokuz Eylül Üniversitesi
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Are animals ‘more alive’than plants? Animistic-anthropocentric construction of life concept
N Yorek, M Şahin, H Aydın
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 5 (4), 369-378, 2009
1202009
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin yeni fen ve teknoloji programına yönelik görüşleri
C Tüysüz, H AYDIN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 37-54, 2009
1002009
Web tabanlı öğrenmenin ilköğretim okulu düzeyindeki öğrencilerin tutumuna etkisi
C TÜYSÜS, H Aydın
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 73-78, 2007
752007
Using self-organizing neural network map combined with the Ward’s clustering algorithm for visualization of students’ cognitive structural models about aliveness concept
N Yorek, I Ugulu, H Aydin
Computational Intelligence and Neuroscience, 2016 (Article ID 2476256), 1-14, 2016
642016
Fen derslerinde alternatif kavramların araştırılmasının önemi: kuramsal bir yaklaşım
H Aydın, M Uşak
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 121-132, 2003
602003
A study of the soil-plant interactions of Pistacia lentiscus L. distributed in the western Anatolian part of Turkey
Y Dogan, S Baslar, H Ayden, HH Mert
Acta Botanica Croatica 62 (2), 73-88, 2003
592003
Fen bilgisi öğretmen adaylarının proteinler, enzimler ve protein sentezi ile ilgili kavram yanılgıları
O SİNAN, O YILDIRIM, MS KOCAKÜLAH, H AYDIN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 1-16, 2006
532006
An Investigation on Students' Perceptions of Biodiversity.
N Yorek, H Aydin, I Ugulu, Y Dogan
Online Submission 7 (3), 175-184, 2008
522008
The determination of colour intensity of Rubia tinctorum and Chrozophora tinctoria distributed in Western Anatolia
I Ugulu, S Baslar, Y Dogan, H Aydin
Biotechnology & Biotechnological Equipment 23 (sup1), 410-413, 2009
482009
The impact of endemism concept on environmental attitudes of secondary school students
I Ugulu, H Aydin, N Yorek, Y Dogan
Natura Montenegrina 7 (3), 165-173, 2008
422008
ÖĞRENCİLERİN BİYOTEKNOLOJİ VE GENETİK MÜHENDİSLİĞİ KONULARINI KAVRAMSAL ANLAMALARINA YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMIN ETKİSİ.
F Semenderoğlu, H AYDIN
Electronic Turkish Studies 9 (8), 2014
372014
Research on students' traditional knowledge about medicinal plants: case study of high schools in Izmir, Turkey
İ Uğulu, Hİ Aydın
262011
INVESTIGATING PROSPECTIVE TEACHERS'SATISFACTION WITH SOCIAL SERVICES AND FACILITIES IN TURKISH UNIVERSITIES.
M Erdogan, M Usak, H Aydin
Journal of Baltic Science Education 7 (1), 2008
202008
Sixth, seventh and eighth year students' knowledge levels about greenhouse effect, ozone layer and acid rain
O Bozkurt, H Aydin, S Yaman, M Usak, K Gezer
University of Malta. Euro-Mediterranean Centre for Educational Research, 2005
182005
Prospective science teachers conceptual understanding about proteins and protein synthesis
O Sinan, S Köse, H Aydin, K Gezer
Journal of Applied Sciences, 2007
152007
Biyoloji öğretmenlerinin biyoloji programı hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi
Y Horasan, H Aydın, R Kete
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013
12*2013
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ TEMEL ALAN BİYOLOJİ EĞİTİMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARINA VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ
S Turan, H AYDIN, İ Uğulu
Education Sciences 8 (2), 232-244, 2013
112013
Fen ve teknoloji öğretimi
H Aydın, S Durmuş
Oluşturmacılık. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 59-76, 2006
112006
Oluşturmacılık, Mehmet Bahar
H Aydın, S Durmuş
Fen ve teknoloji öğretimi, 60-76, 2006
102006
Turkish high school students' understandings of some concepts of heredity after formal teaching.
H Aydin
University of Leeds, 1999
101999
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20