Are animals ‘more alive’than plants? Animistic-anthropocentric construction of life concept N Yorek, M Şahin, H Aydın Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 5 (4), 369-378, 2009 | 120 | 2009 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretmenlerinin yeni fen ve teknoloji programına yönelik görüşleri C Tüysüz, H AYDIN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (1), 37-54, 2009 | 100 | 2009 |
Web tabanlı öğrenmenin ilköğretim okulu düzeyindeki öğrencilerin tutumuna etkisi C TÜYSÜS, H Aydın Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 73-78, 2007 | 75 | 2007 |
Using self-organizing neural network map combined with the Ward’s clustering algorithm for visualization of students’ cognitive structural models about aliveness concept N Yorek, I Ugulu, H Aydin Computational Intelligence and Neuroscience, 2016 (Article ID 2476256), 1-14, 2016 | 64 | 2016 |
Fen derslerinde alternatif kavramların araştırılmasının önemi: kuramsal bir yaklaşım H Aydın, M Uşak Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 121-132, 2003 | 60 | 2003 |
A study of the soil-plant interactions of Pistacia lentiscus L. distributed in the western Anatolian part of Turkey Y Dogan, S Baslar, H Ayden, HH Mert Acta Botanica Croatica 62 (2), 73-88, 2003 | 59 | 2003 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının proteinler, enzimler ve protein sentezi ile ilgili kavram yanılgıları O SİNAN, O YILDIRIM, MS KOCAKÜLAH, H AYDIN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 1-16, 2006 | 53 | 2006 |
An Investigation on Students' Perceptions of Biodiversity. N Yorek, H Aydin, I Ugulu, Y Dogan Online Submission 7 (3), 175-184, 2008 | 52 | 2008 |
The determination of colour intensity of Rubia tinctorum and Chrozophora tinctoria distributed in Western Anatolia I Ugulu, S Baslar, Y Dogan, H Aydin Biotechnology & Biotechnological Equipment 23 (sup1), 410-413, 2009 | 48 | 2009 |
The impact of endemism concept on environmental attitudes of secondary school students I Ugulu, H Aydin, N Yorek, Y Dogan Natura Montenegrina 7 (3), 165-173, 2008 | 42 | 2008 |
ÖĞRENCİLERİN BİYOTEKNOLOJİ VE GENETİK MÜHENDİSLİĞİ KONULARINI KAVRAMSAL ANLAMALARINA YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMIN ETKİSİ. F Semenderoğlu, H AYDIN Electronic Turkish Studies 9 (8), 2014 | 37 | 2014 |
Research on students' traditional knowledge about medicinal plants: case study of high schools in Izmir, Turkey İ Uğulu, Hİ Aydın | 26 | 2011 |
INVESTIGATING PROSPECTIVE TEACHERS'SATISFACTION WITH SOCIAL SERVICES AND FACILITIES IN TURKISH UNIVERSITIES. M Erdogan, M Usak, H Aydin Journal of Baltic Science Education 7 (1), 2008 | 20 | 2008 |
Sixth, seventh and eighth year students' knowledge levels about greenhouse effect, ozone layer and acid rain O Bozkurt, H Aydin, S Yaman, M Usak, K Gezer University of Malta. Euro-Mediterranean Centre for Educational Research, 2005 | 18 | 2005 |
Prospective science teachers conceptual understanding about proteins and protein synthesis O Sinan, S Köse, H Aydin, K Gezer Journal of Applied Sciences, 2007 | 15 | 2007 |
Biyoloji öğretmenlerinin biyoloji programı hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi Y Horasan, H Aydın, R Kete Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013 | 12* | 2013 |
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ TEMEL ALAN BİYOLOJİ EĞİTİMİNİN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİK ETİK YAKLAŞIMLARINA VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ S Turan, H AYDIN, İ Uğulu Education Sciences 8 (2), 232-244, 2013 | 11 | 2013 |
Fen ve teknoloji öğretimi H Aydın, S Durmuş Oluşturmacılık. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 59-76, 2006 | 11 | 2006 |
Oluşturmacılık, Mehmet Bahar H Aydın, S Durmuş Fen ve teknoloji öğretimi, 60-76, 2006 | 10 | 2006 |
Turkish high school students' understandings of some concepts of heredity after formal teaching. H Aydin University of Leeds, 1999 | 10 | 1999 |